З якого матеріалу виготовлений велошолом Uvex Active CC?
Велошолом Uvex Active CC виготовлений з високоякісного полікарбонату, який забезпечує надійний захист голови під час падінь. Внутрішня підкладка виготовлена з дихаючих матеріалів для максимального комфорту.
Чи підходить цей шолом для дітей?
Ні, цей шолом розрахований на дорослих. Він підходить для розмірів голови від 52 до 57 см. Для дітей рекомендуємо обирати спеціальні дитячі шоломи.
Чи можна мити внутрішню підкладку шолома?
Так, внутрішню підкладку шолома можна знімати та прати вручну в прохолодній воді з м'яким миючим засобом. Не використовуйте відбілювачі або пральну машину. Переконайтеся, що підкладка повністю висохла перед тим, як знову встановити її в шолом.
Чи забезпечує шолом захист від ударів при падінні з великої висоти?
Велошолом Uvex Active CC розроблений для захисту голови під час велопоїздок та падінь на невеликій швидкості. Він відповідає європейським стандартам безпеки, але не призначений для захисту від ударів при падінні з великої висоти.
Чи можна використовувати цей шолом для катання на гірському велосипеді?
Так, цей шолом підходить для катання на гірському велосипеді, але для екстремальних умов ми рекомендуємо використовувати спеціалізовані гірські шоломи з додатковим захистом.
Чи є в шоломі захист для скроневої частини та потилиці?
Так, велошолом Uvex Active CC має посилену конструкцію, яка забезпечує захист скроневої частини та потилиці. Це забезпечує додатковий рівень безпеки під час їзди на велосипеді.
Чи можна регулювати глибину шолома?
Так, глибину шолома можна регулювати за допомогою системи IAS. Це дозволяє підібрати ідеальну посадку для вашої голови.
Чи забезпечує шолом достатню вентиляцію в спекотну погоду?
Так, Uvex Active CC має численні вентиляційні отвори, які забезпечують хорошу циркуляцію повітря та запобігають перегріву голови навіть у спекотну погоду.
Чи можна встановити на шолом будь-який LED-індикатор?
Так, шолом сумісний з більшістю LED-індикаторів, які кріпляться на шолом. Однак, ми рекомендуємо використовувати LED-індикатори, які відповідають стандартам безпеки.
Чи є в шоломі магнітний колір для кріплення окулярів?
Ні, у велошоломі Uvex Active CC немає магнітного колір для кріплення окулярів. Однак, його дизайн дозволяє комфортно використовувати окуляри під час їзди на велосипеді.
Чи впливає колір шолома на його захисні властивості?
Ні, колір шолома не впливає на його захисні властивості. Захисні властивості визначаються матеріалом та конструкцією шолома.
Чи підходить цей шолом для катання на електровелосипеді?
Так, цей шолом підходить для катання на електровелосипеді. Важливо пам'ятати про необхідність дотримання правил дорожнього руху та використання додаткового захисного обладнання.
Чи є гарантія на цей шолом?
Ми продаємо лише оригінальний товар від виробника Uvex. Гарантійні умови визначаються виробником. Будь ласка, звертайтеся до виробника для отримання інформації про гарантію.
Чи можна використовувати шолом при поганій погоді (дощ, сніг)?
Так, шолом можна використовувати при поганій погоді. Однак, ми рекомендуємо використовувати водонепроникну шапку під шоломом для додаткового комфорту.
Чи впливає сонце на довговічність шолома?
Тривале перебування на сонці може призвести до вицвітання кольору шолома, але не впливає на його захисні властивості. Ми рекомендуємо зберігати шолом у прохолодному та сухому місці, коли він не використовується.
Чи можна використовувати шолом з підшлемником?
Так, цей шолом можна використовувати з підшлемником для додаткового комфорту та тепла в холодну погоду.
Чи можна використовувати шолом для катання на роликах або самокаті?
Так, цей шолом підходить для катання на роликах або самокаті, але для екстремальних умов ми рекомендуємо використовувати спеціалізовані шоломи.
Чи легко відкривається та закривається система регулювання IAS?
Так, система регулювання IAS легко та швидко відкривається та закривається, дозволяючи легко підібрати ідеальну посадку шолома.
Чи є шолом аеродинамічним?
Велошолом Uvex Active CC має аеродинамічний дизайн, але його основна функція - забезпечення безпеки та комфорту, а не максимальна аеродинаміка.