Загальні питання

Де ви розташовані територіально і як мені вас знайти в Києві? Чи можу я побачити товар «наживо»?
Jumpin – міжнародна торгова організація. Наш офіс і склад знаходяться в Німеччині. Доставку замовлень в межах Києва та відправлення замовлень в інші регіони України здійснює кур'єрська служба.
Ознайомитися з представленим асортиментом та усією продукцією ви можете на нашому сайті. Ми намагаємося надавати найбільш повну і точну інформацію від виробників про представлені товари. За додатковою інформацією, що цікавить, можна звернутись до менеджера.
Який термін виконання замовлення?
Зазвичай термін доставки становить 7-14 днів з моменту оформлення замовлення.
Які існують типи доставки?
Цю інформацію можна дізнатися на сторінці «Доставка».
Які способи оплати доступні?
Ви можете розрахуватися за товари готівковим і безготівковим способом. Якщо доставка буде здійснюватися в регіони країни, у Вас є можливість зробити повну або часткову передоплату. З розміром часткової передоплати можна ознайомитися на сторінці «Оплата», або в кошику при оформленні замовлення.
Чи потрібні мені логін і пароль (реєстрація) для того, щоб здійснювати покупки?
Ні, реєструватися для здійснення покупок не обов'язково. Замовлення можна оформити як по телефону, так і через e-mail. Однак реєстрація на сайті надає вам ряд переваг, зокрема, для зареєстрованих клієнтів діє накопичувальна система знижок.
Чому так довго триває доставка?
Наша компанія працює безпосередньо з виробниками продукції в Німеччині та інших країнах Європи. Наш головний склад знаходиться в Німеччині, звідки ми і доставляємо ваші замовлення, використовуючи індивідуальний підхід до кожного клієнта. Після підтвердження замовлення ми резервуємо потрібний вам товар на складі в Німеччині і гарантуємо доставити замовлення в обумовлені терміни.
Як можна повернути товар, які є гарантії?
Цю інформацію можна дізнатися на сторінці «Повернення».

Часті питання про бонусну програму Jump IN Club

Як стати учасником бонусної програми?
Для участі необхідно зареєструватись на сайті https://jumpin.com.ua. Вся інформація про суму доступних бонусів та дату їх нарахування/згорання відображається в особистому кабінеті.
Які переваги участі у програмі?
За кожну покупку Ви отримуєте бонуси у розмірі від 3 до 25% та можете використовувати їх для оплати до 50% вартості нового замовлення.
Де можна подивитися кількість доступних бонусів?
Вся інформація про суму доступних бонусів та дату їх нарахування/згорання відображається в особистому кабінеті у розділі «Мої бонуси». Для цього потрібно бути зареєстрованим на сайті https://jumpin.com.ua.
Коли бонуси з'являться на моєму рахунку?
Бонуси на рахунок покупця нараховуються через 14 днів з моменту покупки. До того часу вони неактивні. Статус замовлення має бути "Виконаний". Баланс можна перевірити в особистому кабінеті в розділі «Мої бонуси».
Бонуси за відгуки нараховуються через 7 днів після публікації на сайті.
Який термін дії бонусів?
Термін дії накопичувальних бонусів – 90 днів. Коли він буде спливати, ми надішлемо Вам повідомлення електронною поштою. Якщо за цей час бонуси не будуть використані для оплати покупок в Jumpin, вони автоматично анулюються.
Термін дії бонусів, які нараховані в рамках акцій або спеціальних пропозицій, може змінюватись відповідно до умов акції.
На що можна витратити бонуси?
Бонусами можна оплатити до 50% вартості наступних покупок.
Неможливо використовувати бонуси, якщо:
  • ви купуєте подарунковий сертифікат;
  • у картці товару зазначена інформація про те, що використання бонусів недоступне;
  • товар приймає участь у акції з подарунком;
  • у замовленні використовується промокод на знижку
Як використати бонуси?
При оформленні замовлення бажану кількість бонусів необхідно ввести у відповідне поле. За наявності зазначеної суми бонуси будуть списані з балансу, а сума до оплати автоматично перерахується.
Розрахунок: 1 бонусна ₴ = 1 гривня.
Чому я не можу використати бонуси?
Бонуси не можуть бути використані у таких випадках:
  • ви купуєте подарунковий сертифікат;
  • у картці товару зазначена інформація про те, що використання бонусів недоступне;
  • товар приймає участь у акції з подарунком;
  • у замовленні використовується промокод.
Чому мені не нарахували бонуси?
Бонуси не нараховуються, якщо:
  • ви купуєте подарунковий сертифікат;
  • у картці товару зазначена інформація про те, що нарахування бонусів недоступне;
  • товар приймає участь у акції з подарунком;
  • замовлення оформлене по телефону за допомогою call-центру, а не через особистий кабінет.
Як отримати бонуси за відгуки?
Всю інформацію про суму бонусів за відгук Ви знайдете в картці товару в розділі «Відгуки покупців».
Обов'язкові умови для нарахування:
  • ви купили товар, для якого пишете відгук (статус замовлення має бути «Виконаний»);
  • статус товару на сайті має бути «В наявності»;
  • відгук повинен бути корисним, інформативним та унікальним, не повинен містити спаму, дублювати інші коментарі та копіювати інформацію з інших джерел;
  • максимальна кількість «бонусних» відгуків для одного користувача на місяць – 10 штук;
  • бонуси нараховуються протягом 7 днів після публікації відгуку на сайті.
Всю детальну інформацію відстежуйте в своєму особистому кабінеті.
Адміністрація сайту залишає за собою право блокувати відгуки покупців, які залишають багато схожих коментарів, відповідно до правил про дублі та беззмістовні відгуки.
Якщо я оформлю повернення, мені повернуть бонуси?
Якщо в замовленні були використані бонуси, при оформленні повернення вони повертаються на бонусний рахунок.
Якщо за купівлю товару були нараховані бонуси, у разі повернення вони будуть списані.
Де можна побачити товари з бонусами?
Товари, що приймають участь у бонусній програмі, позначені на сайті спеціальними піктограмами із зазначенням суми бонусів, які будуть нараховані покупцеві після придбання цих товарів.
Товар доданий в кошик prod