Скажите что-нибудь
Ничего не найдено. Произнесите текст еще раз
Скажите что-нибудь
Ничего не найдено. Произнесите текст еще раз
1. Для повернення приймаються справні товари, що не були в експлуатації, з повним збереженням зовнішнього вигляду, заводської упаковки та повної комплектації.
2. Покупець зобов'язаний перевірити куплений товар на наявність видимих дефектів на момент отримання замовлення. При виявленні таких дефектів повідомити про це менеджера магазину.
3. При поверненні товару з браком або видимим дефектом інтернет-магазин Jump IN бере на себе витрати на відправку такого товару, крім електронної техніки. Про наявність та характер технічної несправності товару покупець повинен повідомити не пізніше 24 годин після отримання товару.
4. Якщо покупець не перевірив товар у визначений термін і не повідомив про наявність дефекту протягом 24 годин, він не підлягає поверненню. Виняток становить лише прихований брак, який виявляється у процесі експлуатації.
5. Поверненню підлягає також товар, якого не було у замовленні покупця. В такому випадку товар повертається в такому ж вигляді, в якому був отриманий покупцем, без слідів розкриття упаковки.
6. Для повернення такого товару необхідно надати чек за пересилання та оформлену заяву на повернення товару.
Будь-ласка, авторизуйтесь чи зареєструйтесь для того, щоб користуватись списком обраних товарів